Bulgarien

Nu medans jag äter mina goda scones så sitter jag på youtube och kollar på andras filmer från Bulgarien. Bland annat hittade jag en film från discot Lazur. Där var vi ju en snabbis en kväll och jag tyckte in det var något speciellt förutom massa småttingar och alldeles för hög musik. Men fy fan vad stort det är! Det la jag inte alls märke till när vi var där, men nu när jag tittar på filmer och sånt, jisses vilket disco! Jag tror att det beror på att nu när man är här hemma är det skit stort, men när man var där så var där så mycket annat också så man märkte det inte så mycket. Jag läste någonstans att det är det största discot i sunny beach, då är det nog ganska stort:) haha, ska vara mer vaken nästa gång jag är iväg:)


Dessa gick vi till Lazur med. de var med lite då och då där nere. Emanuel och Robert från Göteborg. goa gubbar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0