Djur

Jag tycker att det är spermysigt med husdjur, bortsett från alla hår och att de väcker en. vid 5 i morse blev jag väckt av Samira, hon ville gå ut. Inte långt efter det så väcks jag av att någon står och kraffsar och mjaoar utanför dörren, då är det Sebbe som vill in. Så då går jag och öppnar dörren och går och lägger mig igen. Och lite då och då sedan jag släppte in honom har jag vaknat av att han typ stått i mitt huvud.  Lite senare kom Remus hur glad som helst och bara var i mitt ansikte hela tiden. Och sist men INTE minst kom Sammy. Han hoppade upp och tog över mer än halva min säng. Det är nog dax att gå upp då.

Sammy och Remus


Samira och Sebbe. Sebbe är typ dubbelt så stor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0