Hemma

Hello!

Det är inte så lätt att sova när solen skiner rakt in i ansiktet. Ganska mysigt, fast jobbigt. Vaknade så för en halvtimme sen. Men det gjorde inget för jag skulle ändå upp nu. Ska hjälpa min syster att flytta idag.

Kom hem från kära värmland igår. Det var inte alls roligt. Att komma hem alltså. Jo, det var ju roligt att träffa pappa, tina och djuren, men sen då? usch, ska inte klaga! Jag har haft en hel underbar vecka, det kommer ett inlägg om vad vi gjort med bilder och sånt senare. Har inte fått bilderna från Crille ännu.

Jag väntar ivrigt på att ett jobb ska ringa mig. Det var de jag var på intervju för någon vecka sen. Vill så gärna ha det jobbet! Jag har sprungit och tittat på mobilen hela tiden, hoppats på att de ska ringa. Är rädd för att jag kommer bli jätte ledsen om jag inte får det. Fast jag kan inte hoppas på för mycket, det var 120 st som sökte. hmm.

Jag kom på att jag inte har lagt upp alla bilder från Bulgarien heller. Nu får jag skärpa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0