Trelleborg

Som sagt letar jag och Crille lägenhet i Trelleborg. När jag var liten var jag där 5 gånger och drog ut tänder, men då kommer jag inte ihåg så mycket av stan för jag var helt off på lustgas. Sen har jag varit där en gång på museet. Och när vi åkte till Prag åkte vi på med bussen på båten där. Jag tror att jag har badat i deras badhus också. That´s it. Mer än så har jag nog inte varit i Trelleborg. Igår körde vi lite omvägar hem från visningen och jag tycker att det verkar vara en jättemysig stad! Det enda som saknas där är vänner. Men jag hoppas att mina vänner kan komma och hälsa på mig ändå.


Trelleborg. Här ser det ju nästan lite exotiskt ut:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0