Var ska man börja om inte från början?

Här är dessa saker jag köpt (&fått av mamma och pappa):


Plastbunkar med lock.


Rivjärn med lock. Världens fiffigaste rivjärn btw!


Lite småsaker . Matlagningsbestick i plast, slickepott, konservöppnare, flasköppnare, potatisskalare, mått.


Restburkar


Bakformar.


Kastruller.


Ugnsformar.

Jag och Crille ska nog till IKEA imorgon. Vi får se om vi hinner. Jag såg lampor som jag gillade som fan när jag var där med mamma sist, men ville inte köpa dem, för jag visste inte om Crille gillade dem. Fast det kanske är bättre att fortsätta köpa köks saker nu, och vänta med lampor och andra inredningssaker tills man vet vilken lägenhet det blir. Allt passar inte överallt tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0