Värmlandsresan del 3

Måndag: Denna dagen tog vi en utflykt till en ö som heter Lurö. För att komma dit fick vi åka bil i 45 minuter, sen åka båt i 1 timme. Väl på ön badade vi, och gick runt och tittade på den fina naturen. När vi kom hem på kvällen bestämde vi oss för att ge oss ut på sjön igen och fiska. När vi kom ut en bit dig motorn, då visade det sig att det hade råkat komma vatten i bensinen så Bengt fick ro lite. Det var en väldigt mysig dag:)

Jag och Crille på båten på väg till lurö.


Så härligt det var att bada där!


Härligt!!


På vägen hem hittade jag och Crille ett jättemysigt ställe på båten där vi kunde halvligga och bara njuta. Så gött!

Tisdag: Jag och Crille gick upp skit tidigt!! Crille ville iväg och spela golf, och jag följde med. Efter det gjorde vi inte så mycket, vi var helt slut.

Så fint:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0