Konstigt avslut

Jaha.. vad fan hände.. var är jag?

Jag somnade på bussen hem inatt. Jag somnade som ett barn. Jag dreglade säkerligen. Jag hör genom min musik att någon pratar med mig. Vet inte riktigt vad de säger, men de pratar med mig och jag öppnar ögonen. Efter ett tag uppfattar jag att jag är på övre i Trelleborg. Bussen är tom och busschafören går och plockar på bussen. Jag reser mig upp och typ springer ut, men inte nog med det, jag stannar och plockar upp en bussbiljett från golvet. Det var det som var det coola tycker jag. Vad fan skulle jag med den bussbiljett till när jag har månadskort och dessutom ska av bussen. jaja, som vanligt förstår jag aldrig vad jag själv sysslar med.

Om ni tycker att jag skriver konstigt, mer än vanligt, så är det för att de gör jag nog idag. Just nu sitter jag i sängen, har inte blivit bakfull än, vilket betyder att jag fortfarande är lite full. jaha...


Kommentarer
Postat av: Doedmannen

Hahahaha klockrent!

2008-12-06 @ 18:32:15
URL: http://doedmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0