Saftsugen

Föreställ er detta:

Jag sitter i soffan med en tallrik med alldeles förmycket äppelpaj och vaniljvisp. Skeden jag äter med är överfull varje gång jag tar den till munnen så på varje sked har jag typ 4 tuggor.
Crille kommer in i rummet med ett glas med lite saft i och då kommer jag på hur fruktansvärt törstig jag är. Jag säger: "ooh, vad törstig jag är!"
Han fortsätter pilla med sladdarna som han började hålla på med, och jag tänker, fan han hörde nog inte och testar igen, lite högre: "ooh, vad törstig jag är!!"
yes! han hörde mig! då ger han mig sitt glas och säger: "men drick detta då?"
Precis då plockar jag fram mina gulligaste, finaste hundögon och säger försiktigt "Jag är nog lite mer törstig än så.."
Crille pustar, går ut i köket och kommer tillbaka med ett stort glas saft till mig. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: mammia

Fick inte Crille någon äpplekaka?

Puss

2008-12-07 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0