-Mobilbloggar- hej Bloggen! nu har jag precis varit och blivit sminkad.%

Img1F03033C.jpg
-Mobilbloggar- hej Bloggen! nu har jag precis varit och blivit sminkad. Ångrar mig att jag inte tog massage eller något för mitt Presentkort. visst Det kändes Lyxigt att bli sminkad, men lärde mig inget nytt:( så nu sitter jag här på Espresso house på caroli och äter deras över goda Scones. Jag kan garantera er att just nu är det bara tjejerna på industrigatan som är mer sminkade än mig:) alla stirrar men det gör mig inget:) nu ska jag gå och titta i lite affärer, ska försöka undvika speglar så kanske jag glömmer hur jag ser ut:) vi hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev sminkningen inte bra då??? :(

2008-02-28 @ 19:38:48
Postat av: Mikaela

Nää, den blev inte de:( Det var galet alltså:)

2008-02-28 @ 20:35:28
URL: http://zikim.blogg.se
Postat av: Tina

då blev det en dålig studentpresent:o(

2008-03-19 @ 17:46:47
Postat av: zikim

Nä, det var en skit bra present, det var bara jag som valde dumt:)

2008-03-19 @ 18:03:23
URL: http://zikim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0