Arvikafestivalen

Det hände igen. Jag glömde bort arvikafestivalen ett tag. jag har ju redan köpt biljett så det är kanske därför jag chillar. Jag var i allafall inne på arvikafestivalen.se precis och såg att där var massa nya bandsläpp. Håkan hellström bland annat. Jag trodde ärligt talat inte att han höll på med musik längre, men det gör han tydligen. Jag gillade hans musik när jag var yngre så kanske jag gör det fortfarande. Även Kent kommer. Och jag ska erkänna att jag har lite Kent på min mobil. Nej, jag skadar inte mig själv, Nej jag vill absolut inte ta livet av mig! Vissa låtar ifrån Kent är faktiskt riktigt bra! och det måste vara fler som tycker det eftersom det var det mest önskade bandet på hela festivalen!
Jag röstade inte på Kent, Jag röstade mest på band som aldrig skulle komma dit, men i allafall:) Självklart röstade jag på dem som mitt hjärta slår ett extra slag för, Metallica♥. System of a down har också en speciell plats i mitt hjärta, så de fick också en röst:) De andra tre banden/artisterna jag röstade på kommer jag inte ihåg, jag vet bara att jag röstade på något för Crilles skull. Typ 50 cent eller ngt sånt, hahaha:)

Jag längrat sjukt mycket till sommaren och arvikafestivalen! Givetvis längtar jag till allt annat roligt som sommaren har med sig. Sommaren 2007 var en skit bra sommar, sommaren 2008 ska slå den:)

image184

Bilden är från arvikafestivalen 07. Crille är på partyhumör, och jag sitter och lider för att jag hade lite för mycket partyhumör dagen innan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0