Fredag

Vaknade precis nästan av att en katt hoppade upp och var myssugen. Nu har hon somnat och kvar ligger jag vaken. Hon är så jädrans söt!

Jag har börjat slarva med bilder, men det har sin förklaring. Jag har uppladdningsbara batterier till min kamera. Crille spillde vatten på laddaren för några dagar sedan så jag har inte vågat stoppa i laddaren i väggen. Men ska nog våga idag. Jag antar att det inte är någon fukt kvar där i. Jag har försökt köra kameran med vanliga batterier, men då bara dör den. 

Jag har lite ont i magen för att det är Fredag. Det betyder att mitt lov är slut nu. Lite bra känns det ju, för då är det närmare sommaren och då slutar jag skolan!! Så det känns ju bra!

Jag har inga speciella planer för idag. Jag ska nog klä på mig och gå ut och gå en lång runda. Det har varit mysigt. Men det är säkert kallt som fan ute. Hade det varit finare väder så hade jag varit sugen på att gå till Skurup bara för att handla bullar eller något annat värdelöst. Men jag hör att det blåser mycket så det vågar jag inte ge mig på idag.

Ett STORT grattis till mitt hjärta som fyller 20 idag. Grattis på födelsedagen Maria♥
image189

Kommentarer
Postat av: Maria (födelsedagsgrisen)

Naauw TACK gumman! :D

2008-02-22 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0