Godmorgon

Tro det eller ej men jag är uppe nu och nyduschad:) Vaknade klockan 5 och vågade inte somna om för då vet jag att jag hade sovit för länge. Duktigt Mikiz:)
 
Det blev aldrig att jag träffade Sara igår. Hon har ju varit i Italien och jag tror inte flyget var försenat eller något sånt, det var tåget från Danmark till Malmö som lekte med henne. Så det blev att jag åkte till Skurup när jag hade kollat färdigt i affärer. Då åkte jag en sväng till Madde & Haley (&Klasse). Det är sjukt vad fort Haley växer. Det är bara mer och mer människa av henne varje gång jag träffar henne. Och det är så störigt att jag inte har en dag ledig i från skolan som jag hade förra terminen. Men får bli bättre på att planera så kan jag nog hitta en ny dag att åka dit. Kanske Onsdagar, då börjar jag ju inte förrens 14:00. Men den tiden innan där brukar jag plugga mycket. ajja vi får se:) Här är i alla fall bilder på 2 saker jag köpte igår:

Skor, Stadium, 199:-
image197

Byxor, bikbok, 99:- (galet bra pris, dock såldes de utan knapp så därför det billiga priset, har satt i ny knapp själv)
image198

Jag älskar att fynda. Det känns så bra att göra det, kvittar hur mycket pengar man har. Det känns så rackarns bra att komma hem med ett par övermysiga bralls för 99 :-. Jag har velat ha sånna skor innan också och har varit överallt och tittat men inte hittat några jag gillar så hittar jag dessa för 199:-. Jag brukar inte köpa skor som är så mycket dyrare. Händer väll en gång om året att jag köper några som kostar mer än 300:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0