Gokväll

"i en annan del av köping" var lika bra som jag förväntat mig. Tobbe är så bäst! Längtar tills nästa söndag, då ska han boxas:) Det ska bli intressant:) Nu visste de tydligen vad som var fel på Micke också, uppfattade aldrig om det var allvarligt eller ej, men han ligger ju på sjukhus så något är det ju. ( Ja, jag vet att det spelades in i sommras så de fick inte reda på det idag)

Kom precis på att jag kanske ska fixa iordning vilka böcker jag ska ha med mig till skolan och sånt tills imorgon. Orkar inte gå runt och bära på allt alltid! Jag tycker det känns som jag är ledig imorgon också, men så är det ju inte. Men en sak som känns bra med imorgon är att det är första dagen på sista veckan innan februarilovet/sportlovet, och det är ju skönt. Har inga planer för lovet ännu, men det ska bli skönt i allafall att kunna få lite mer än 2 dagar att chilla på. Sen kan det ju vara skönt, för man kan ju jobba fram sig lite i skolan. Jag har så mycket att göra.

Jag kommer nog inte blogga mer idag. Är ganska trött så efter jag rensat skolväskan så kommer jag nog trilla i sängen och läsa.

God natt och sov så gott!

Jag är tjock på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0