I en annan del av köping

Nu har Crille precis satt sig i bilen och åkt hem. tråkigt värre! Men men det finns ju en lag som säger att man inte får kidnappa folk så jag fick låta honom åka. haha, nä, men det är alltid lika tråkigt när han åker. Men vi har haft en mysig kväll, fast vi har varit lite halv-slöa bägge två. Som sagt vi tittade på film, "the hunting party". Innan vi startade den så satte vi igån en riktig nitlott, "wrong turn 2", den var dåålig! Vi tittade typ 7 minuter sen stängde vi av. haha, alla filmer kan ju inte vara bra.

Snart, kl 20:30 på 4:an, är det "i en annan del av köping". Mitt favorit program! Hoppas Tobbe är med mycket idag. Han är så söt. Jag hoppas att det inte är något allvarligt med Micke, skulle vara väldigt tråkigt om det är så:(

Jaja, har lite saker att göra innan jag ska bänka mig framför tv:n så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0