Konstigt

Vår ordinarie lärare på mediapaktet är hos läkaren idag så vi fick en annan. Nu halv 4 sa han till oss att vi fick packa ihop för han skulle vidare och ha annan lektion så han var tvungen att låsa vår sal. Vi försökte övertala honom att vi fick stanna. Ja, jag vet, de låter sjukt konstigt men vi ville inte gå. Vem tackar när till att sluta en timme tidigare? Jo vi i mediapaketet. haha helt galet! jaja, men han gick inte med på det så nu har jag slutat. Längtar tills Eva är tillbaka så hon kan plåga oss fullt ut i alla timmar! Jag har mycket annat att göra så det var ju bra att jag slutade nu. Nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan och plugga på Filosofi provet som jag ska ha på fredag.

Ska inte till skolan imorgon. ska iväg på "makeup makeover", det är typ en timme man blir sminkad och sånt. De lär en vilka färger och sånt jag ska använda.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0