Maut!

Crille lagar mat till mig:) (han värmer mat som hans mamma har lagat) (!)

Crilles mor och hans bror har börjat på en diet som går ut på att bara äta frukt de 2 första dagarna, sen i en vecka så får man bara lov att dricka en speciell dryck som man köper i hälsokostaffären. Jag hade alrig klarat det! Jag blir knäpp av att inte äta. Men de klarar de säkert! Jag hoppas det i allafall, för det är så tråkigt att misslyckas, kvittar vad det gäller! Det suger att misslyckas, men ibland måste man göra det också. Inte för att jag tror att de kommer göra det, men jaa, ville bara få med att man måste misslyckas ibland, det hade itne med dem att göra alls för jag tror att de klarar det:) hhaha, nu skiter jag i detta och går och äter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0