Onsdag & Torsdag

Bloggtime:) haha, nu är jag här igen.

Imorgon när jag lämnar huset så kommer jag inte komma tillbax förrens på Fredag. Ska leva hos Crille tills dess:) Vi ska ha det trevligt. Vi skulle egentligen inte träffas på alla<3dag men nu blir det så i allafall. Men vi ska inte fira det eller ngt sånt. bara chilla:) Eller ja, jag ska plugga. Har prov på fredag och några uppgifter som ska lämnas in. Imorgon ska vi nog titta på film tror jag. Det blir nog en sväng in om Malmö också.

Nu ska jag rackarns gå och sova.

God natt!

Förlåt för att jag inte bildbloggat, Jag ska göra det imorgon! Jag lovar! ( fast lova inte är samma sak som att göra) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0