Onsdag

Nu är jag i skolan. har nästan precis kommit hit. Har suttit och läst lite om rånet som inträffade på en bingohall i Malmö. En vän till mig har nästan precis börjat jobba där, fy fan vilken otur. Vi satt och pratade om hur sjukt det är med rån och sånt och sen är hon med om det. Vilka jävla idioter tycker jag! Alltså rånarna. Jag tycker så synd om folk som måste vara med om sånt, det är många som får men för livet efter det. usch!

När jag kom hem igår efter varit hemma hos Crille och i stan så var Tina där. Hon har börjat sin utbidning nu. Vet inte riktigt vad det heter det hon utbildar sig till men det är med hud, smink, färgning av bryn och fransar och sånt. Igår lärde hon sig att färga ögonbryn. Hon gjorde det på mig. Jag var rädd först, men sen litade jag på henne. Och det blev faktiskt jätte bra. Lite för mycket svart men det var ok. Jag är mer rädd för när hon ska lära sig färga fransar och hon ska göra det på mig. läskigt!!

Nu ska jag göra något annat! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0