Presentkort

När jag tog studenten fick jag ett presentkort av min syster och hennes kaar. Det är ett sånt upplevelsepresentkort, där finns jätte roliga saker att göra. Bla. provdykning, massage, vattenskidåkning, gokarting, make up makeover + mycket annat. Jag ringde dit första gången för typ 4 månader sen och ville boka make up makeover och då säger de att de ska skicka ett mail till mig med tid osv. Det kom inget mail. Efter en månad eller 2 ringde jag igen, de skulle skicka ett mail. Det kom inget mail. Idag ringde jag igen och de ska skicka ett mail (!) Har jag inte ett mail inom en timme så ska jag ringa igen.
Jag tycker det är den perfekta presenten, synd att det bara är sånt j*vla klydd!!

image183

Bilden är tagen med wc (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0