Skola

Nu sitter jag i skolan. Har varit på spanska nu på morgonen. Det är tråkigt att gå på när man inte har någon man känner med sig.
Jag har precis skickat ett mail till självaste Ken Ring:) Jag vill ha han/honom ( vad skriver man?) till att ställa upp i en intervju till min och marias tidning som vi har som projektarbete. Håll tummarna:)
Nä, nu måste jag gå och göra spanska uppgifter som ska lämnas in i morgon och som vi även ska ha prov på. fifan har jätte mycket attt göra! men ska inte klaga mer nu. Lönt att ha en blogg om alla bara blir helt deppiga av att läsa den:) Nä, ta inte allt så allvarligt som jag skriver, kan överdriva ibland:) ibland:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0