Skola

Nu är jag i skolan. Har precis haft spanska. Det var faktiskt en av de bästa spansklektionerna på länge. Kanske var det för att vi var så få så man kunde får mer hjälp osv. Hoppas det blir så fler gånger.

Nu är jag jätte hungrig. Vet inte om jag ska gå till pastamannen och köpa nu eller om jag ska vänta en stund. Har nog ingen att äta med nu. Men de brukar inte göra mig något att äta själv. Det är faktiskt rätt skönt. Ja, jag går nog nu. Är jätte hungrig!

I em är det Mediapaketet i 5 timmar. Jag kommer smita ifrån en stund ska iväg. Det tar kanske en timme, men jag missar nog inget. Så det är bara 4 timmar lektion för mig där idag:D Men det är tråkigt att Hanna (min mediapaketvän) sviker mig nu i 5 veckor eller något. Depp! men men det kommer ljusare tider:)

Vi hörs sen, nu ska jag gå och äta mexicanapasta:) mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0