Torsdag

Hello bloggi!

Nu sitter jag i skolan igen. Det var jätte fint väder när jag gick till skolan idag. Men nu när jag tittar ut så ser det inte så fint ut längre. Hoppas de blir bättre snart igen!

10:50 ska jag ta bussen in till stan. ska ju på "makeup makeover" idag. Är faktiskt inte på humör för det men det går inte att boka om tiden så får göra det idag ändå. Efter det är klart ska jag gå i stan lite och sen träffa Sara och fika. Jag är sjukt sugen på bakad potatis på graffiti cafe. Men där är inte så mysigt men vi får se.

Nu ska jag gå och läsa "ett öga rött" färdigt. Har typ halva kvar, men nu har jag kommit igång ordentligt. att Det gäller smida medan järnet är varmt, eller vad är det man säger? :)

Jag ska bli bättre på att bildblogga för jag vet att det är det som är roligt i en blogg, jag menar vem bryr sig om vad där står? ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0