argh!

okej, nu har jag stört mig så länge på den reklamen på lunarstorm.se, faan!
image68

Vilken idiot som helst ser ju att detta är helt fel! hur fan kan man som chef på detta företaget låta såhär dålig reklam gå ut? Och vad är det för reklamfirma som låter det se ut så? Jag hade absolut inte gjort de bättre själv, men jag hade dock sett till att någon fixat det innan jag låtit det visas gång på gång på en av sveriges mest besökta internetsidor!! Det kan inte finnas en enda människa som kan tro att den bilden är verklig, för det är väll de man brukar sträva efter? Jag skulle aldrig köpa ett par linser av ett företag där man ser så väl som på denna rekleman att allt är gjort och misslyckat i PS!
Ja, jag vet att alla reklamer går igenom sånna program, men lite mer trovärdigt än detta kan man väll be om?

Så nu har jag fått avreagera mig lite, tack:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0