Möblerat & Städat

Idag känner jag mig duktig, Har städat, möblerat och fixat en blogg, denna här:) Jag vet inte hur duktig jag kommer va på att hålla igång den, men jag ska försöka så gott jag kan:)
Här är resultatet av min dag:


image1
image2
image3
image4

Det är långt ifrån perfekt! Men det är nog det bästa man kan göra med detta rummet, och dessa möblerna. Jag har fått kasta ut min hylla, mina skohyllor och lite annat. Och jag ska försöka hitta ngt roligt att ha på väggarna, de är så tomt där.

Samira & Sebbe:
image5
image6

Jepps, de e typ vad jag har och komma med ida


Kommentarer
Postat av: matic

häftig färg du har valt på väggarna!!

2008-01-13 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0