Studiedag

Ja, imorgon har jag studiedag. Även halva tidsagen. Eftermiddagen på Tisdag. Det är både skönt och jobbigt, känns som man missar mycket. Det kan bero på att mina måndagar mellan 12:00-17:00 har jag mediapaketet, och där får vi 1000 uppgifter, svårt att förklara, men det är jobbigt!
antar att jag får plugga lite imorgon i allafall, vill absolut inte halka efter!! HEJJA MIKIZ FRISKT HUMÖR! 
bara denna terminen kvar, sen slipper jag Nisses!
Inte för att jag tycker de e en kass skola, det börjar bara bli lite enformigt att gå där, jag är ju inne på¨mitt femte år. Hmm, hur många tänker inte nu "fy fan vilken loser hon e!", jag har bara varit skol trött, och jag har varit fruktansvärt medveten om att det har funnits roligare saker än att plugga. Men jag kan nog säga att jag ångrar det. eller, det kankse kunde varit lite 50 - 50:) ajja gjort är gjort, nu är det bara att blicka framåt!

oj, jag kände att detta inlägget spårade ut lite:) Men det är ju bara typiskt mig, och det är ju min blogg, så varför inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0