Bild: Bulgarien del 1


Första morgonen. Crille väckte Alex och Adnan genom att gå in och lägga sig mellan dem och mysa med dem. Såg väldigt roligt ut, men det var nog inte så mysigt för Crille för de hade ingen AC i sitt rum så de var genom blöta:)


Adnan och Alex mornar sig ute på balkongen, tittar på den fina utsikten (en väg och massa granar, stog man upp såg man havet:)). Som man kan ana uppe i det högra hörnet så var det inte så fint väder just då. Men det kom, tro mig det kom.


Jag håller på att packa upp eller något. Här ser man vårt kök och det var där inne till höger jag och Crille sov. Vi hade AC, Så gött!


Crille myser med en öl på vår balkong. Vi hade riiiktigt stor balkong, men tror att vi missat att fotografera den tyvärr:/


Alex är cool som fan på rummet. Åhh, vad jag saknar att sitta där nu.


Jag sitter i sängen och gömmer mig för kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0