Bilder från Bulgarien del 2


På hotellrummet innan utgång.


Denna är också tagen på hotellrummet innan vi gick ut. Vi ser lite konstiga ut allihopa tycker jag:)


Öltime nere i baren innan utgång. Vet inte riktigt vad han håller på med här, men det var nog något roligt:)


Öltime nere i baren innan utgång. Han fick också till någon konstig pose:)


Öltime nere i baren innan utgång. Konstig pose där med:)


Öltime nere i baren innan utgång. varför skulle jag vara sämre, en konstig pose här med:)


Några personer från England och the sweetest bartender:)



På hotellrestaurangen. Vi blev lite hungriga innan vi skulle gå ut:) Fråga mig inte varför de har solbrills i mörkret.


Denna kvällen skulle vi först ner i baren sen ut. Vi drog till ett ställe som heter Lazur. Ett jättestort disko med pooler och grejjer. Synd att medelåldern där inne var typ 16 och att musikens volym var långt över vad mina öron orkar. Men volymproblemet löste jag med cigarettfilter:) Jag och Crille var inte alls länge på Lazur, för han märkte att han glömt sin mobil på en happy hour bar vi var på  efter hotellbaren och innan Lazur så jag och han sprang dit och tro det eller ej men den var kvar. Istället för att dra tillbaka till Lazur gick vi tillbaka till hotellet och de andra kom inte så länge efter oss. Vi hade alltid roligast på hotellet:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0