Fortfarande i Bulgarien

Skulle egentligen ut och handla suvernirer idag, men kan inte for jag har spytt hela natten och har sjukt ont i magen. Sa nu har Crille, Adnan och alex gatt och handlat och sant, och jag hittade en dator. Jag har haft en underbar vecka, (forutom inatt och idag) Det har varit fint vader och trevliga folk hela veckan! Men just nu vill jag bara hem!

Jag har atit pizza hela veckan, 2-3 om dagen. Forutom igar da at jag kott pommes och sas, och fy fan vad dalig jag blev. Usch!!!! Nu ska jag lasa lite bloggar. Har saknat det som fan hela veckan(!)

ar i sverige vid typ 23:45, kommer nog inte uppdatera da men det kommer bilder och sant imorgon:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0