Gokväll

Ikväll har jag hängt lite med Christian och tittat på allsång på skansen. Bara tatt det lungt helt enkelt. Det känns faktiskt lite sämre i halsen, men men. VI har bestämt att om vi åker utomlands kommer det bli på tisdag eller onsdag nästa vecka. Är där ingen vi vill ha till de två dagarna så ska jag göra det jag skrev i ett tidigare inlägg istället. Det kvittar mig faktiskt vilket. Vi ska åka på tisdag eller onsdag för att Adnan och Alex ska följa med och de är inte lediga förrens då.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska titta på superhero movie, jag tror jag kommer gilla den:) återkommer ang. det imorgon eller ikväll, beroende på hur pigg jag är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0