Gomorron gomorron

Här sitter jag med fötterna i ett fotbad. Det har behövts sen Bulgarien. Fy fan vad mina fötter har sett ut sen vi var där! Idag på dagen ska jag inte gör så mycket, sen i em/kväll ska jag in till Jessicas systers lägenhet (som jessica lånar för hennes syster är i Bulgarien) och ha tacokväll. Myspys!

Ja, alla åker till Bulgarien iår. Galet. Nu är Jessicas syster och mamma där. I början av nästa månad (tror jag) åker Andy och Melinda.

Det är ett riktigt Bulgarien år iår. Hade jag vetat vad jag vet nu om Bulgarien så hade jag aldrig åkt dit. Visst det var den roligaste semestern jag har varit på, men det var ändå obehagligt att vara där. På vårt hotell kryllade det av maffia (förklarar i ett annat inlägg), och vi fick även reda på att polisen inte bryr sig speciellt mycket om det skulle hända något. Så ett sånt land ska man egentligen inte supporta med pengar. bidra till deras välfärd. Nope, aldrig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0