Hemma

Fan vad skönt det är att sova i min egen säng! har precis vaknat nästan. Sov ju nästan inget på hela natten till igår, och nätterna innan de var inte så sömnfyllda heller. Men igår var jag inte människa, spydde och hade mig:/ Vet inte om det berodde på att jag ätit något dåligt eller om jag shockade kroppen med för mycket sol för dagen innan brände jag mig så in i! Så det kan vara vilket som. På ett sätt är det ju skönt att det var sista dagen jag blev dålig, fast det var dumt också för det var då vi skulle handla suvernirer. Så ni som förväntar er en suvernir, tyvärr:/

Har precis kollat igenom de 20 bilder jag tog med min kamera. Haha, den har legat i safteyboxen hela veckan. Men Crille har lite fler bilder på sin kamera. Men jag kan lägga upp vissa av mina, men måste äta först. Är hungrig på svensk mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0