Så vet man att man är vuxen

Imorgon klockan 10:00 ska jag åka upp till min "morfar" Bengt i Värmland. Det är verkligen mitt paradis på jorden. Hade det varit för några år sedan, så hade jag packat redan för 3 veckor sedan. Jag har inte packat ännu. Det är inte det att jag inte ser fram emot att åka, för det gör jag! Mer än något annat. Men det är inte på samma ivriga sätt som det är när man är liten. Ingenting ser man fram emot på samma sätt. Vet inte riktigt om detta är negg eller poss, men jag lider inte av det i alla fall. Har bara tänkt på det.

Det ska i alla fall bli sjukt gött att komma upp. Längtar som fan. Har så mycket saker jag vill göra på denna veckan jag ska vara där. Wiiie, ska bli gött som fan. Bloggar nog mer imorgon om jag har tid:)

pussa

ps. tack för de 3 kommentarer jag fick idag. de är nog de första på någon vecka. Tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0