Söndag

Idag har jag hållt på att handla och packa inför resan. Känner mig inte pirrig ännu, det kommer nog snart. Hoppas det väntar tills imorgon i alla fall. Har letat i en evighet nu för att hitta en länk till hotellet vi ska bo på och här har ni så ni kan tiita:
http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=30572&marketUnit=VS&categoryId=1&filterOnCategoryId=1
Vad tycker ni?

Jag ska försöka fotografera mycket när jag är där. Men kommer inte ta med mig kameran när vi ska ut och dansa eller ska till beachen och sånt. Men ska försöka ta med den så mycket som möjligt. Det ska bli jätte skönt att komma iväg, synd bara att man inte kan ta med sig fler som men tycker om. Hade jätte gärna velat åka på semester med min familj och mina närmaste vänner, en riktig stor semester. Det kommer nog:)

Har fortfarande mycket kvar att göra. Måste handla mer mat att ha med mig, vi har lixom lägenhet så vi kan laga mat. Och jag som hatar utomlandsmat så passar detta ju jätte bra. Kommer ha med mig mycket mat. Lite svårt att hitta saker att ta med bara, men de går.

Kommentarer
Postat av: Mysan

trevlig resa :)

2008-07-06 @ 23:44:47
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0