Tacokväll

Lite impulsaktigt bestämdes det i söndags/måndags att det skulle bli tacokväll igår. Jag, Sara och Maria hade bestämt att vi skulle träffas innan Sara åker till Rhodos (idag) så satt jag och pratade med Jessica i söndags så blev det en tacokväll igår:)


Jag och Jessica håller på och fixar med maten. Kom till hennes systers lägenhet (där vi skulle äta och sånt) typ 40 min innan Maria och Sara skulle komma och vi ville ha allt färdigt då. Så det blev ganska stressigt att laga mat och plocka undan och sånt.


Vi hann:) Visst ser det gott ut?


Maria på balkongen. Där satt vi och sa massa dumheter (och skrattade) om en familj som hade picknick.


Jessica på Balkongen. -"-


Sara fångade jag på bild precis när hon kom ut från toan:)


Precis innan vi skulle gå så kom jessica med en skål chokladpudding. Vi åt med fingrarna. haha


Kommentarer
Postat av: Linn

Kolla gärna in min blogg =) Hoppas allt är bra?

2008-07-23 @ 20:09:04
URL: http://www.livetsomlinn.se
Postat av: Amanda

Ser supermysigt & supergott ut!:) hihi, kram

2008-07-23 @ 20:17:24
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0