Tisdag

God morgon!

Vaknade för en stund sedan. Har jäkligt ont i halsen. Vet inte riktigt om jag blir glad eller ledsen om jag blir sjuk nu. Det hade ju kännts bra eftersom arvikafestivalen börjar på torsdag och hade jag varit sjuk så hade jag ändå inte kunnat åka och då hade jag förlorat pengarna, vilket jag inte gjorde nu eftersom jag sålde dem för ett tag sen. Tråkigt hade det varit att vara sjuk nu för att det ska ju bli sommar i ett par dagar, och det är inte så roligt att ligga i solen med feber. Vi kanske ska åka utomlands till helgen och då kan man ju inte vara sjuk. jaja, jag vet inte vad jag hoppas på. Nu ska jag göra lite gröt.

Tagen precis. Visst ser de mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0