Vilket väder!

Så varmt och mysigt det är ute idag. Och som sagt solen är bloggarens sämsta vän. Jag sitter ute i skuggan (vill inte locka fram feber) och skriver packningslista ifall vi åker utomlands. Hade det varit 100% att vi skulle åka så skulle jag nog redan börjat packa men det är ju lite onödigt eftersom vi inte alls vet om det blir av eller ej. Så jag förbereder mig genom att skriva packlista. Försöker även komma på saker jag kan ta med mig och äta. Jag gillar inte mat utomlands så jag måste komma på saker jag kan ta med som inte behöver värmas eller stå i kyl. Har ni någon idè? Det är klart vissa saker kan jag äta utomlands men det blir ganska enformigt att äta pizza och chips 3-4 gånger om dagen i en vecka. Så snälla hjälp mig tänka!

Jag fick hem en ny bikini (stavade det precis bekini, men det har madde lärt mig att man inte ska så jag ändrade det:)) idag, men kan inte fotografera den ännu, batterierna är slut till kameran, håller på att ladda dem. Så ni får se sen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag brukar alltid ha med mig vetebullar.

2008-07-02 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0