Är det inte störigt

Nu har jag vaknat, känner mig duktigt utvilad eftersom jag somnade så tidigt igår. Nu när jag vaknade såg jag att jag hade ett missat samtal från igår. Jag har inte sett nummret förut, oich det är väll störigt när det händer. Och som vanligt när man har missade samtal från nr man inte känner igen så finns de varken på hitta.se eller eniro. Jag är nyfiken som få så kanske är det därför jag lider så mycket av detta. Jaja, nu väntar jag bara på att klockan ska bli mer så jag kan ringa upp. Hoppas det är någon som vill ge mig 1 000 000 kr. Hoppas.

Idag är sista skoldagen med lektioner. På fredag ska jag bara dit och göra ett prov, jag vet inte riktigt hur lång tid det tar, men max 2 timmar tror jag. Sen är de slut. Jag har svårt att tro det, men så äre.

Nu måste jag nog gå upp och börja fundera på vad jag ska ha på mig idag. Jag har ingen aning lixom. Har inte tvättat någit sen vi var iväg. Jag använde inte så mycket kläder men jag hade med mig ganska mycket, så då har rena kläder och smutskläder legat och myst i min väska på vägen hem, så nu ska allt tvättas. Det luktar så konstigt när man har haft det nerpackat tycker jag. Nåväl. Jag vet inte ens vad det ska bli för väder idag. De har ju sagt att det ska bli "sämre" väder nu, men när börjar det då? För det suger att ta på sig kläder för "sämre" väder, så är det "bättre" väder och vice versa. Men det är väll sånt man får ta när man bor i Sverige och årstiderna går in i varandra så man aldrig riktigt är säker på vad det är för väder. Jag älskar Sveriges väder.

Lånad av: superwoman.bloggspace.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0