Arbetslös

Då var man inte studerande längre, nu är man bara arbetslös. Hihi, äntligen färdig:) Och jag blev riktigt nöjd med mina betyg. Hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle kunna få så bra betyg. Eller jo, jag vet att jag kan allt om jag bara vill. Men de känns så konstigt att jag har blivit så duktig:) Men nu är jag klar. Underbart!

Idag har jag varit i skolan och gjort det sista provet, sen var jag hemma hos Jessica och chillade. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stan och handlade lite och spelade bingo. Jag fick en klocka av mamma i "student present":)

Nu i kväll ska jag bara chilla och njuta. äntligen är jag färdig!

Kommentarer
Postat av: madde

grattis kix... vad du e duktig..pusspuss

2008-06-13 @ 22:24:56
Postat av: Doedmannen

Grattis får man väll ta och säga då :)

2008-06-15 @ 19:22:52
URL: http://doedmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0