"Dötradi"

I förra inlägget skrev jag att jag var i skolan och hade fullt upp med allt plugg. Det visade sig att jag hade tagit fel block i morse när jag packade väskan så jag hade inte med mig några utav de häftena som jag behövde för att kunna plugga pivottabeller och annat skit. Om jag inte minns helt fel så pratade jag med Madde i tele när jag packade min väska. Förgrämmade unge:)
Nåväl, mamma kunde köra mig hem så nu har jag suttit hemma i 1 och ½ timme och pluggat, och det går skit bra. Här är en bildserie som jag skulle göra i mediapaketet, som jag inte har gjort (har inga planer på att göra heller, tror inte att det är så viktigt längre). Men dessa bilderna skulle jag använda i allafall.





Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

roliga bilder!

2008-06-09 @ 16:22:15
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så rolig =) haha, men halkar inte Lesley med fel ben?? Jag ska erkänna en sak (hoppas Eva inte läser) Jag har inte ens fotat till min bildserie. Haha Men det är lite försent nu, fick ju bra betyg ändå (a)

2008-06-10 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0