Godnatt

Nu ligger jag i sängen och njuter. GIllar känslan på kvällen när man vet att man inte har något alls planerat dagen efter. Det känns jätte skönt. Men imorgon när jag vaknar känns det bara rastlöst, men just nu är det perfekt! De saker jag börjat fundera på att göra imorgon på dagen är att städa, spela tvspel, gå ut och gå om det inte blåser och regnar.

Det har redan blivit jätte stökigt här inne på mitt rum igen. Mest för att vi har haft gäster, och jag har haft en inneboende. Men det går nog fort att fixa. Ska bädda rent sängen igen, andra folk utom jag och Crille har sovit i den, och det avskyr jag. Vet inte riktigt varför jag inte gillar det, men jag gör inte det. Ibland kan jag leva med det, men ibland äter det på mig att veta det.

Svek om att lägga ut bilden på Maddes tavla idag, men jag lovar att göra det imorgon. Då ska jag även berätta en rolig sak för er, eller i övermorgon:)

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0