kväll

Just nu sitter jag i sängen i min favorit pjamas. Brevid datorn står en djup tallrik fylld med jordgubbar. Mmm, så gott:) Har precis badat och smörjt in fötterna eftersom det varit en slitsam helg för dem. Och det behövdes verkligen! Nu sitter jag och väntar och hoppas på att Crille ska ringa och säga att Coffe och Louise ska följa med till arvikafestivalen. Det är tråkigt att man alltid måste övertala folk att följa med på saker, sen när vi väl är iväg så har alla skit roligt. Hur tar man det? är jag/vi tråkiga så de tvekar därför eller är det av någon annan anledning? Tråkigt är det i alla fall. Önskar att när man någon gång kommer med ett förslag på något man kan göra så jublar alla och står vid sitt ord om att de vill hänga med på den saken. Kanske måste jag utöka min vänskapskrets?

Nu ska jag lösa lite korsord. Skönt att vara hemma i min egen säng igen, fast än jag haft en jätte trevlig helg i Vänersborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0