Måndag

Hello:)

Sitter hemma hos Crille, har precis tvättat av mig och ska snart gå och sminka mig lite. Har sovit här inatt, mysigt:) Vaknade typ vid 7 imorse, kunde inte somna om. Tur att Crille har kanal + och att där alltid går massa bra filmer. Ska snart hem till Jessica och titta på film. Jag vet jag kan vara en filmnörd. Vid 2 idag ska jag till skolan och fixa en sak bara sen efter det vet jag inte vad jag ska göra. Är sjukt sugen på att gå från svedala hem till mig. Det är så jävla skönt att vara ute och gå. Jag älskar det!

När Crille kom hem till mig igår så sa han med den mest allvarliga rösten jag någonsin hört komma från honom:
- Kan inte vi försöka hitta en lägenhet?
Ehh, visst. Det är jätteklart att jag vill flytta hemifrån och ihop med honom, men när han frågade det så fattade jag hur verkligt det är. Det kommer hända. När, är det ingen som vet, men det kommer ju att hända. Självklart är jag glad för det, men jag är också rädd så in i bomben!! Jag vet inte för vad, men det jag tänker på hela tiden är "Tänk så kommer jag aldrig känna mig hemma där". Jag tror att jag och Madde har pratat om det någon gång, fast då har det gällt henne och hennes nya lägenhet. Men först nu fattar jag hur illa det är och att det inte är en självklarhet att man har ett "hem" bara för att man har en lägenhet. Det är väll bara att hoppas på det bästa.

Ett stort grattis till Nina som fyllde 21 igår:) Fölåt Nina, jag har inte köpt någon present till dig ännu, kanske vill du ha en tavla som jag målar till dig i födelsedagspresent? Du har sagt att du har velat ha en sån tavla innan:)

Maddes tavla kommer jag lägga ut en bild på i em. Jag är sjukt nervös:) Men gillar hon inte den så är det ju inte svårare än att göra om den:)

Detta blev ett vällfyllt inlägg med massa olika saker. Men nu ska jag ta på mig lite make, sen ska jag ringa och väcka Jess.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack tack!! jaaaaa!!! en tavla vill jag ha=)iiii..hörs i veckan=)puss

2008-06-23 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0