Måndag

Hello

Har ni saknat mig? Jag har inte varit hemma så mycket denna helgen, så det har varit lite svårt att blogga. Jag får ju passa på att hitta på saker på helgerna eftersom jag oftast har tråkigt på vardagarna. jaha, vad har jag nu gjort hela helgen då?

I fredags var jag och Crille på väg ner till ica och skulle handla frukt och då ringde Koffe och Louise och frågade om vi ville följa med till Ystad, det var någon festival där eller något. Men Crille hade slarvat bort sin plånbok så vi bestämde att vi skulle sitta hemma hos Koffe och Louise istället och spela lite kort. Eller jag och louise spelade kort och Koffe och Crille spelade xbox. Det var en lugn och trevlig kväll.

I lördags var jag först inne i stan med mamma. Hon handlade massor av kläder och vi åkte till ikea en sväng. Där handlade vi den bästa saken någonsin. En rund ring med massa krokar i så man kna hänga upp alla flaskor men har i duschen. Fast man är ju så klart tvungen att använda ikeas flaskor. Men gillar man inte deras schampo och balsam så kan man ju bara byta ut innehållet till något annat. för det är skönt att slippa ha flaskor överallt. Iallafall tillbaka till min lördag. Efter Malmö så stressade jag mig iordning hemma hos Crille, sen stack vi till Katra. Därifrån utgick vi sen till Marcus som trodde att han bara hade släktmiddag för att han hade fyllt 20. Men ajajaj så fel han hade för där kom vi och överaskade honom (ja, hans föräldrar visste). Vet inte riktigt hur många vi var som kom, har lite svårt att gissa sånt, men 15-20 st kanske. Katra, rätta mig om jag har fel:) Det var i allafall en riktigt rolig kväll, tyckte jag:)

I söndags var jag ganska så bakis men ville inte ligga och slöa hela dagen. Så jag mamma och tina åkte till Stan och skulle handla tyg som vi ska ha över vårt trädäck, men hittade inget bra. Sen hadlade vi massa blommor och vattenväxter, som jag och mamma höll på med hela kvällen igår. Möblerade och planterade osv. Sen åkte vi och spelade lite bingo. Som vandligt vann jag inget, mamma fick ropa en gång + att hon missade en. Det var ganska så pinsamt, hon kom på att hon hade fått bingo när de börjat ropa upp nästa nr, så allt blev helt cp. Och sen efter det så höll vi på ute till klockan 22:00 typ och sen gick jag och la mig.

Det var min helg. och just nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp och äta frulle. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det kommer jag väll på sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0