Mitt hjärta blöder

Sedan jag var på arvikafestivalen förra året visste jag att årets höjdpunkt 2008 skulle vara arvikafestivalen 08. Köpte biljett nästan samma dag som de släpptes och har varit laddad och på sedan dess. Nu är jag och Crille där igen där ingen vill följa med. Eller där är väll ingen som direkt säger att de inte vill följa med, men de har inte pengar eller tid eller något annat. Kom de på nu. Bara tanken på att jag kanske inte ska dit gör mig gråtfärdig, har verkligen längtat sen jag var där förra året. Visst jag och Crille kan åka själv och vi hade säkert haft jätte roligt, men det blir ändå inte festivalsaken. Jag tycker att man ska vara fler när man åker på festival. Usch, vet inte vad vi ska göra. Tycker i allafall att det är skit tråkigt.



Biljetterna vet jag inte vad vi ska göra med. VI får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0