Oldie bild

Snurrade precis runt på lunarstorm, har lite tråkigt just nu så då brukar det bli så. Hittade denna bilden på Sandra Sjöholms lunar. Den är på mig och henne när vi är på fest och firar 200 dagar innan studenten tror jag. Det var rätt så rolig fest som spårade ut så vi blev utkastade ur lokalen redan vid 22:00. Ganska pinsamt eftersom det var jag som stod för lokalen och festen så det var ju mitt ansvar. Men men, vad gör det om 100 år?


Jag tycker att det är synd att jag och sandra inte träffas oftare. Vi brukar alltid ha så roligt tillsammans. haha, det kanske inte ser ut så på denna bilden, vi ser inte så engagerade ut i varandra överhuvudtaget:)

Kommentarer
Postat av: Doedmannen

Haha jag kommer typ inte ihåg någonting som hände efter klockan 20 den kvällen :P har aldrig varit så packad i hela mitt liv.

2008-06-12 @ 22:08:42
URL: http://doedmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0