Onsdag

Hejsansvejsan!

Jag vaknade för en timme sen typ. Det är skönt att gå upp tidigt. Inte precis då när man ska gå upp men när man piggnat till är de gött. Så fram till nu har jag sökt lite jobb och skrivit cv och sånt. Hoppas att någon nappar snart. Jag har tur som har så snälla föräldrar som låter mig bo hemma och sånt. Men jag hoppas att få jobb så snart som möjligt, men vem gör inte det?

Idag känner jag för att göra något. Har skickat till Madde i hopp om att hon vill leka en liten stund idag. I vilket fall som helst så ska jag nog cykla till Skurup eller kanske Svedala:) Får se vad de blir, men jag tycker det är så skönt när man gjort något sånt jobbigt. När man känner sig trött i hela kroppen:) mmm, me like:)

Just nu ska jag i allafall gå och äta lite frulle. är sjukt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0