Såhär länge orkade jag

Nu är det tråkigt att vara arbetslös. Nu är det inte alls roligt längre! Det är rent ut sagt j*vligt tråkigt. Det finns absolut inget att göra. Och min fantasi är helt kass när jag bara går hemma såhär. Jag känner mig inte speciellt sugen på att göra något heller. Nu har jag kommit in i en sån tråkcirkel. Allt bara är tråkigt. och det känns så jobbigt att göra något, fast det är det jag vill. Är inte ens sugen på att åka utomlands längre. Jag föreslog för Crille igår att vi skulle skita i det. Men han ville inte det. Han vill utomlands. Jag vill göra något.

Kommentarer
Postat av: Doedmannen

Haha shit, det gick snabbt. Det tog mig nån månad innan jag fick den paniken :P



Cheer up emo, get a job :)

2008-06-25 @ 19:30:43
URL: http://doedmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0