Städning pågår!

Allt är skit smutsigt och på fel plats i mitt rum just nu. Jag har haft så mycket på sistone så jag har lixom undvikit att vara här inne och ta tag i det. Men nu är jag arbetslös och har jättemycket tid till allt. Så nu, min första arbetslösa dag så tar jag tag i detta. Det ska bli så skönt att ha det nystädat. Innan led jag inte alls av att ha det så som det är just nu, men med åren har jag blivit mer och mer en person som gillar att ha det städat runt mig. När jag skriver städat så menar jag att man inte ser så många stoora dammtussar på golvet, får plats att sitta i soffan, kan gå brevid sängen osv.

Min Madde har en galen bild av städning. Hon säger att det är ostädat och sånt ibland när jag är hemma hos henne, och då är det renare än jag någonsin haft hemma hos mig. Det är galet:) Fast det är nog en vanesak vad städat och ostädat är. Har man levt i ett bombnedslag i 20 år så känns odammsugat ganska okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0