Tavla

Denna eftermiddagen och kvällen har gått till att måla Maddes inflyttningspresent. Det blev inte som vi planerat från början men jag blev ändå nöjd med resultatet. Jag tyckte den blev jätte fin. Vill inte lägga upp bild på den förrens hon har fått den. Vet inte riktigt när hon vill ha den, så det är bara till att vänta. Nu är jag trött som fan och har ont lite överallt i kroppen efter att ha suttit och stått i konstiga ställningar för att komma åt att måla bra. Måste köpa mig ett stativ.

Nu ska jag nanna tror jag, så vi hörs imorgon!

Natti

Kommentarer
Postat av: madde

hej kix..du får lägga ut bild om du vill.. jag kan inte vänta..jag vill se den NU NU NU. puss

2008-06-17 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0