Torsdag

Hello!

Idag ska jag börja mitt lite hälsosammare liv. Nu är det slut med godis och snask. På vardagarna. Men det är bra nog tycker jag. För jag äter faktiskt mest skit måndag-fredag. Så det är det slut med nu. Sen ska jag välja om jag vill ha mina äta-vad-jag-vill dagar fredag & lördag eller lördag & söndag. Det får jag välja vecka för vecka. Det ska bli roligt, jag tror att man kommer uppskatta det mer då. Det kommer lixom bli roligare att gå och köpa en påse godis om man inte gort det dagen innan, och dagen innan det, och dagen innan det osv. Och givetvis ska jag röra på mig mer. Det har jag inte riktigt kommit på en plan om ännu, men det kommer. Det är lixom så tråkigt att gå ut och gå och sånt själv oftast. Och som många av er vet så har jag ingen vän här i närheten. Det är ju så typiskt, eller hur? Jag bor på ett ställe med de mysigaste promenad-rundorna, men jag har ingen att gå dom med. Boring!  Är det ingen annan som ska börja ett hälsosammare liv nu när jag gör det? komigen, vi kämpar för beach2009:)

Fy fan vad det ser gott ut!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan gå ut o gå med dig, fast jag satsar nog på beach 2020.... kommer aldrig hinna till 2009 ^^

2008-06-27 @ 17:30:24
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0